2014. december 11.

Ganoderma – Saját tapasztalatok

„Nem hiszek senkinek, saját magam tapasztalom meg!” Sok mindenkitől hallottam már ezt a véleményt, sőt én magam is osztom ezt, ezért leírom, hogy közel két hónap Ganoderma + Spirulina szedés milyen hatásokat váltott ki, mit érzek.



Vitalitásnövekedés. Ezt már pár nap kávézást követően éreztem, jobb lett a hangulatom, erősebbnek éreztem magam.

Kipihent vagyok. Bár kevesebbet alszom, de sokkal jobban. Kipihenten ébredek, nem fáradok el napközben. Most 52 évesen úgy pörgök, mint a karrierem csúcsán.

Tisztább a gondolkodásom. Úgy is mondhatnám, hogy jobban meg tudom magam szervezni, és a napi feladataimat lépésről-lépésre megoldom.

Nincs stressz, idegeskedés. Sokkal nyugodtabbnak érzem magam, nagyon nehezen tudnak felbosszantani.

Javult az anyagcserém. Teljesen beindult a méregtelenítés. A Ganodermában nincs vízhajtó, mégis volt olyan, hogy 20 percenként mentem pisilni, mert a veseműködés tökéletes lett. A hasi puffadás elmúlt szerencsére, ez volt talán a legkellemetlenebb. 

Fogyasztó hatás. Nem fogyókúrázok (bár rám férne), nem eszek mást, mint eddig, de azért sikerült 5 kilót leadnom. Most ráhajtok, még egy tízes kellene, és meg is lesz!

Édesség utáni vágy csökkenése. Egyre kevésbé kívánom az édességet, sokáig bírom evés nélkül. Nálam tényleg bejön, hogy a Spirulina kivált egy étkezést.

Gyulladások megszűntek. A lábamon ez teljesen nyomon követhető volt, vagyis a pirosság, néha vöröslött, gyulladás a seb körül. Ez mára teljesen megszűnt, a sebgyógyulással majd egy külön bejegyzésben foglalkozom.


Szóval eddig ezek a tapasztalataim. A belső és külső változások egyértelműek.     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kíváncsi vagyok a véleményedre, de kérlek, ne itt tombold ki magad.:)