2014. október 16.

SZERENCSÉRE RÁTALÁLTAM

Időnként elkövethetünk hibákat, ami teljesen rendben van, viszont meg sem próbálni valamit, az felelőtlenség.
- Mark Stevenson

Amikor rátaláltam a DXN Ganoderma kávé egyik honlapjára (olyan, amilyen már nekem is van), akkor úgy döntöttem, hogy nem azzal kezdem, hogy mi ebben a csapda.

Elsősorban információt akartam kapni arról, mire jó a Ganoderma gomba, miben tud nekem segíteni, hogyan tudnám ezt kipróbálni különösebb bonyodalmak nélkül, a legkisebb költséggel.
A ganoderma kávéról minden infót megkaptam, a kínaiak és japánok több ezer éves tapasztalata meggyőzött. Már csak az volt a kérdés, hogyan tudok hozzájutni a legalacsonyabb áron. Regisztrálj, javasolta a honlap, mert akkor törzsvásárlói áron, vagyis 25%-al olcsóbban megkapod.
Regisztráltam, vásároltam, négy csomag kávéval visszajött a regisztrációs díj ára, és nem mellékesen van egy online üzletem, webáruházzal, online irodával együtt.

Ez szerencse kérdése? Bár a blog címében ezt írtam, de most a szerencse alatt mást értek. Szerencsére átállítottam az agyam, és nem azt kerestem, mi ebben az átverés.
Amikor elhatároztam, hogy nem csak fogyasztó leszek, hanem a Ganoderma egészségemmel kapcsolatos hatásait elmondom, leírom másoknak is, azzal gyakorlatilag az üzleti részébe is beszálltam. Ha csak Magyarországon több ezer embernek van ebből havi rendszeres passzív jövedelme, akkor nekem miért ne sikerülne? Ha öt évvel ezelőtt, a Magyarországi induláskor én is elkezdtem volna, akkor most én is elég szép összeget kapnék havonta. Viszont, ha most nem kezdem el, akkor 5 év múlva azon „siránkoznék”, hogy miért is nem vágtam bele.
A DXN Ganoderma kávékkal egyébként is könnyű a dolgom, hiszen csak az eddigi kávémat kellett lecserélnem. Ez viszont nem volt áldozat, mert finom, ráadásul érzem a Ganoderma (pecsétviaszgomba) jótékony hatásait a vércukor szintemben, a vérnyomásom stabilizálásában, a jó közérzetemben.

Nincs mit tovább halogatni, vágj bele, segítek. Látogass el a honlapomra, és regisztrálj Te is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kíváncsi vagyok a véleményedre, de kérlek, ne itt tombold ki magad.:)