2014. október 14.

Miért választottam a DXN Ganoderma termékeit?

Nagyon sok ismerősöm megkörnyékezett különböző multileveles üzlettel, de még odáig sem jutottam el, hogy a termékeket kipróbáljam. Egyszerűen drágák voltak, nem beszélve arról, hogy óriási pénzeket kellett volna indulásként befizetni, ráadásul havi kötelező vásárlásokat írtak elő. Ezek szerint akkor a DXN Ganoderma üzlete nem ilyen? Esetleg valakik rajtam akarnak meggazdagodni? Ellenkezőleg, de olvasd tovább, miért választottam ezt.

Mára a network óriási iparággá nőtte ki magát. A különböző vitaminok, táplálék kiegészítők, fogyókúrás termékek döntő többségét ebben a formában értékesítik. Csak Magyarországon 500 ezer ember foglalkozik direkt értékesítéssel, persze az aktívak száma ennél jóval kisebb. Az sem elhanyagolható, hogy nagyon sok piramisjáték mögé kerestek valamilyen terméket, ahol egyértelműen az emberek lehúzása volt a cél.
Tudtam tehát, hogy nagy pénz van ebben az iparágban, de feltételeket határoztam meg, vagyis olyan céget kerestem, ahol:

  • Alacsony összeggel be lehet szállni.
  • Bizonyítottan hatásos termék.
  • Nincs havi kötelező vásárlási limit.
  • Nem kell az emberekre rábeszélnem, csak a saját tapasztalataimat mondom el, írom meg.
  • Online módon, nagyrészt otthonról végezhetem, de egy csapatban dolgozhatok.

          
Nagyon sok cég tájékoztatóját meghallgattam, így találtam rá a DXN Ganoderma (pecsétviaszgomba) termékeire, elsősorban a kávéra. 

Persze nem vágtam bele nagy dirrel-durral, szépen, megfontoltam haladtam. Információkat szereztem az egyik honlapról, most már nekem is van ilyen, Te is tájékozódhatsz innen.
Mivel csak egyszeri ötezer forint a regisztrációs díj, ezért nem sokat hezitáltam, hiszen cserében 25%-al olcsóbban kaptam a termékeket. Rögtön kétfajta kávét ki is próbáltam. Persze előtte kiszámoltam, hogy egy adag kávé cirka 90,- forintba kerül, ami szerintem teljesen elfogadható. Gondold át, lehet, hogy otthon olcsóban főzöd le, de napközben iszol a büfében, automatából, esetleg kávézóban, tehát átlagosan többe kerül Neked a napi koffein adagod. És még akkor a jótékony hatásról nem is beszéltem.
Ami még nekem nagyon tetszett, a regisztrációs díj befizetését követően, azonnal kaptam egy belépési kódot a DXN intranet rendszerébe, és hirtelen lett egy online irodám. Innen azonnal megrendeltem a saját webáruházamat (termékekkel, információs anyagokkal feltöltve), így néhány órán belül elkezdhettem az online értékesítést.

Azóta itthon iszogatom a kávét, teákat, online értékesítek, és építem az üzletet. Ha követed a blogjaimat, akkor más finomságokról is be tudok számolni, ami tetszik nekem.    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kíváncsi vagyok a véleményedre, de kérlek, ne itt tombold ki magad.:)